Vulete più putere, ma più veloce? Questa nova tecnulugia di ricarica GaN sustene chì pò consegnà

I ghjorni di trascinamentu intornu à mattoni energetichi enormi è cavi multipli per mantene i vostri dispositivi ticchendu pò esse à a fine. Aspittà ore per chì u vostru smartphone o laptop si carichi, o esse surpresu da un caricatore alarmantmente caldu, puderia ancu esse una cosa di u passatu. A tecnulugia GaN hè quì è prumette di fà tuttu megliu

"U siliziu ghjunghje à i so limiti in termini di efficienza è livelli di putenza", hà dettu Graham Robertson, portavoce di Digital Trends. "Dunque, aghjustemu a tecnulugia GaN, chì hè l'elementu 31 è l'elementu 7 cumbinati per fà u nitruru di galliu".

"U siliziu ghjunghje à i so limiti in termini di efficienza è livelli di putenza."

A parte "GaN" di GaNFast significa nitruru di galliu, è a parte "Veloce" denota una velocità di carica più grande. Navitas Semiconductors utilizza stu materiale in i so Power ICs (circuiti integrati di gestione di l'energia), chì vende à i pruduttori di caricatori.

"Avemu messu un stratu nantu à una cialda tradiziunale di siliziu è chì porta a prestazione à novi alture cù velocità più veloce, una efficienza più grande è una densità più alta", hà dettu Robertson.

A putenza hà induttu mal di testa per l'elettronica portatile da u primu ghjornu. Malgradu u ritmu rapidu di innuvazione in u mondu tecnulugicu, avemu adupratu e stesse batterie à litiu-ionu, cù tutte e so limitazioni, dapoi 25 anni. Ciò significa chì a maiò parte di i nostri gadgets portatili ponu passà à pena un ghjornu senza avè da esse inseriti.

Induve avemu vistu assai innuvazione in l'ultimi anni hè in velocità di ricarica più veloce, ma furnisce una grande putenza cù i caricatori tradiziunali richiede chì sianu impurtanti è produci assai calore, chì hè sprecata elettricità. Sicondu Navitas, i GaNFast Power ICs offrenu una densità di putenza 3x più alta, un 40 per centu più grande di risparmiu energeticu è un 20 per centu di costi di sistema inferiori.

Sò ancu cumpatibili cù a specifica Qualcomm Quick Charge 4.0, chì hè una rarità avà, è duverebbe equivalere à cinque ore di vita di a batteria di smartphone da solu cinque minuti di ricarica. GaNFast funziona ancu cù l'ispecificazione Power Delivery, chì sò i telefuni standard cum'è Pixel 3 di Google è l'urdinatori cum'è XPS 13 di Dell si basanu. Tuttavia, vale nutà chì i porti ponu offre QC 4.0 o PD, micca tramindui chì rompe a specificazione PD USB-C.


Tempu di posta: Oct-14-2020